söndag 10 juni 2012

Lite info :)

Ja då tänkte jag väl lägga upp lite rolig info å så då :)

Imorrn (måndag) och på fredag är de enda dagarna jag kommer arbeta den här veckan.
Tisdag-Torsdag är jag ute på en liten minisemester, så då kommer jag tyvärr inte vara så jätteanträffbar.
Om det är något så äre bara att lämna ett meddelande på mobilsvar eller sms så återkommer jag såfort jag kan :)

Nästa vecka (midsommarveckan) jobbar jag månda-torsda och som det ser ut just nu så har jag helt fullbokat (kan klämma in nån lagning men inget mer) :) Vem vill inte va fin till midsommar lixom? Efter midsommar är det rätt så lugnt för tillfället med tider iaf :)

Under resten av sommaren kommer jag ha lite småsemester från slutet av juli till mitten av augusti. Alltså ha så många kunder som möjligt under en dag för att vara ledig en annan dag, vill ju få umgås lite med familjen å inte bara göra naglar när de e finväder :)

Trevlig vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar