torsdag 7 juli 2016

Latmask, de e ja de :)

Nu har jag faktiskt varit otroligt dålig på att uppdatera bloggen... De har hänt en hel massa... :)

Jag flyttade salongen från Vivansborg till Rolandsbackelokalen den 26/12 och flytten gick kanon :) Jag arbetade 3 dagar mellan jul och nyår och lyckades sedan gå å bryta min ena fotled direkt efter nyår..
Fick sen sitta hemma och arbeta ett tag och var sen äntligen tillbaka i salongen igen den 4/4 :)
Efter det har jag hunnit med att gå en utbildning i Klassisk Vaxning och en i Spraytan, så jag har utökat lite i det jag gör :)

Men en sak jag märkt att jag inte gjort, det är att lägga upp bilder här, men jag har dock varit väldigt duktig på att lägga upp bilder på Facebook, så jag tänkte lägga in en länk här så ni kan titta där istället :) Tänkte så får jag vara lite mer lat nu när det snart är semester :)

https://www.facebook.com/Pixi.Nails/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar