söndag 28 juli 2013

Lite semester information :)

Imorrn börjar sista arbetsveckan innan jag får min lilla semestervecka (hela v.32), och ja, den här veckan (v.31) är helt fullbokad. 

Som det ser ut just nu så är min första lediga tid tisdag 20/8 (v.34). 

Jag kommer under min semester lämna både min telefon och almanacka hemma där min mor kan titta till dom ibland.

Så därför ber jag er att är det något ni vill och ingen svarar. Skicka ett sms där det står vad ni vill istället för att ringa gång på gång och det meddelandet kommer svaras på när det finns tid. Skicka ett mail till info@pixinails.se går även det jättebra. 

Jag är tillbaka i salongen igen 12/8.

De flesta av er vet redan om allt detta men tänkte att det är lika bra att skriva ner här också så andra även vet om att jag ska få lite semester.

Trevlig sommar på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar